mandag 10. juni 2013

Et sommerkort - Bildmålarna


I dag har jeg et skikkelig sommerkort å vise frem. Dette nydelige motivet fra Bildmålarna bare ER sommer, og det heter ganske så passende Lovely Day. Jeg har hentet papirer fra to forskjellige Bildmålarna kolleksjoner. Det nydelige blå papiret er fra kolleksjonen Welcome, og det like flotte grønne papiret heter Wild Flowers - Cherry Blossom Green. Motivet har jeg fargelagt med Copics, og kortet har jeg laget som et lappeteppe, og sydd sammen alle delene med symaskin. Den lille sandal charmsen fra Bildmålarna passer perfekt til dette kortet. Jeg har brukt tekster fra North Star Stamps og hjørner fra Vilda Stamps.




4 kommentarer:

Swissie sa...

Å, for et nydelig sommerkort, Marianne! Til å bli ordentlig glad av!
Klem, Liv

Anonym sa...

Så flott! Lurer jo litt eg då ;) Når du syr koretet som du har gjort her, limer du bitene først fast til arket under, før du syr? Har ikkje prøvd meg med symaskin på papir.. kva nål str. bruker ein då?? Du har ein svært inspirerende blogg. Er ofte innom og ser på alt det flotte du lagar.
Trude.

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Anne sa...

Så vakre papirer og flott bilde. Nydelig kort. :)

Klem, Anne.