lørdag 27. april 2013

Vintage Garden - Pion Design

Jeg har laget et kort i beige,  brunt og vakre dype rosatoner. Alle papirer, bilde og detaljer er fra Pion Designs helt nye kolleksjon Vintage Garden. En vakker papirkolleksjon som rager høyt på favorittlista mi. På arket Seed Packets fant jeg et lekkert rosemotiv som jeg har satt i en metallramme og «glassert» med epoxy stickers. mange forskjellige metallrammer og stickers finner du hos Kreativ Glede. Ellers har jeg pyntet med blonder, rosebånd, roser, blondeserviett, perler, og hjørner jeg har laget selv med molds og papirleire. Leireformer som dette dukker snart opp hos Kreativ Glede, og de er såååå morsomme og enkle å bruke! Bursdagsteksten jeg har brukt på innsiden av kortet er fra Vilda Stamps, og dette finner du  også hos Kreativ Glede








2 kommentarer:

Marjolein sa...

Gorgeous card!
Bye from the Netherlands,

Marjolein

Linda sa...

Lekkert som alltid.
Klem Linda :)