søndag 10. mars 2013

Sketchy Colors - Skisseutfordring


God søndagsmorgen:)
Utfordringen vi har klar hos Sketchy Colors denne gangen er en skisse, og flotte premier i hele mars er sponset av North Star Stamps.

Til skissekortet mitt har jeg brukt av de vakre papirene fra Pion Design.
Arket Cakes fra kolleksjonen For Mother har så mange flotte motiver som passer perfekt til bursdagskort.  Et av bildene har jeg stanset ut som hovedmotiv til kortet, og det samme papiret i mini 6*6" har jeg brukt til bakgrunnen. Jeg har brukt flotte border og tekst fra den samme kolleksjonen, og pyntet med en kakeserviett, die cuts roser og perler.


Her er innsiden av kortet  med 6*6" papiret Cakes, og matchende papir i dus grønn. Teksten jeg har brukt er fra North Star Stamps.


6 kommentarer:

Mojca sa...

what a pretty card Marianne. hugs! Mojca

Elfi sa...

Wow! Your card is so beautiful. The Pion papers are so gorgeous. I love them too.
Hugs Elfi

Therese sa...

Kjempefint! Papirene var helt nyydelige! :)

Anne - Elin sa...

Nydelig!

Lillians Blogg sa...

NYDELIG :) Klem

Anonym sa...

Takk for inspirasjonen - du er helt rå :-))