mandag 29. oktober 2012

Lek med dekaler fra Kreativ Glede

Jeg har vært så heldig å få komme godt innenfor dørene hos Kreativ Glede, og får lov til å leke med og teste ut deres flotte produkter. Kreativ Glede er en liten skattekiste av en butikk som holder til i Fredrikstad, og med en nettbutikk under oppseiling. Her finnes det meste en scrapper kan ønske seg, og er du glad i vintage/shabby stilen, så er dette stedet!

Dekaler...jeg hadde aldri hørt om det før, men merk deg ordet: DEKALER.
 Det kommer iallefall til å bli flittig brukt her i huset!

Dekaler er en tynn overførings film som legges i vann noen sekunder, og deretter overføres og fester seg til alle glatte overflater som glass, porselen, lys, plast, metall osv...Dekalene kommer i flere forskjellige typer, til forskjellig bruk. Du kan putte dem i skriveren, og overføre vintagebilder, personlige bilder, tekster...hva du vil. De kan stemples på og embosses. Noen gir et lekkert blankt gjennomskinnelig motiv, mens andre gir et flott heldekkende motiv med en silkematt overflate. Mulighetende er uendelige, og det beste av alt, det er såååå enkelt!!!! Og såååå morro!!!!

Nok skirving fra meg. Gode beskrivelser om hvordan de forskjellige dekalene burkes finner du hos 

Her har jeg overført vintagemotiver til små glasskrukker, fylt dem med marchmellows, pyntet lokket, og hengt på tags med tekster fra NSS.




Jeg klarte ikke stoppe når jeg først var i gang, hihi:) Jeg sa jo at det var morro!!!!




9 kommentarer:

Jacqui's little piece of England sa...

These are gorgeous Marianne

jacqui x

Riet sa...

So gorgeous.


Hugs Riet.xx

Anne sa...

For noen nydelige glass, så skjønn stil og lekkert pyntet. :)

Klem, Anne.

Anonym sa...

Gorgeous Marriane just gorgeous. Hugs Sheila.x

Anonym sa...

Gorgeous Marriane just gorgeous. Hugs Sheila.x

Erica ♥ sa...

Oh wow, you did this very nice,
gorgeous !

Have a nice week, hugs Erica ☼

Anonym sa...

Wow, så lekkert, nydelige gaver og som oppmuntring.

Anne-Eddie sa...

NYYYYDELIG!! Alle glassene er like lekre OG søte.... Klem fra Anne-Eddie :)

T's Creations sa...

Så fine disse ble! :)
Da jeg var liten ble dekaler kalt for overføringsmerker og jeg husker moder'n brukte noen til å friske opp noen småmøbler med. :)