fredag 7. september 2012

Telyskort med Silent Night - Pion Desin

Hos meg finnes det ingen tvil om at Pion Designs nye julekolleksjon Silent Night er den vakreste julekolleksjonen som noen gang har blitt laget. Og i denne skattekisten av en kolleksjon fant jeg min favoritt, et papir så vakkert at en får tårer i øynene. Church heter det, og jeg har laget et telyskort hvor dette papiret kommer til sin rett, både utenpå og inni kortet. Jeg har også brukt papiret Winter, og en flott bord fra arket Borders. Papirene her er så vakre i seg selv, så jeg ville ikke overpynte kortet. Jeg har bare brukt noen kristtorn swirler fra Cherry Lynn, perler, noen juleblomster. og en tekst fra North Star Stamps.





 Sånn ser kortet ut på innsiden.

17 kommentarer:

Anonym sa...

So beautiful Marianne. Such a lovely gift to give and receive. Hugs Sheila.x

Tove sa...

Nydelig kort som er akkurat passe pyntet:) Og du har helt rett..de arkene er utrolig flotte. God helg:)

Torill sa...

Fantastisk flotte disse pion julepapirene, så er det jo så koselig å få slike telyskort.Behøver ikke så mye "stasj" når papirene er så nydelige! Disse papirene blir helt sikkert min favoritt til jul i år. Ellers har du laget utrolig mange flotte kreasjoner nedover i bloggen din.

Torill

Unknown sa...

simply so very beautiful...stunning work...adore it and those lovly colours brilliant...sassyxxxx

Mojca sa...

oh I love this boxes and you decorated it so beautifully. Hugs! Mojca

Riet sa...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Wellnifty sa...

Absolutely stunning xx

Christina C. sa...

Another incredible work of art, Marianne! What a treasure!!!! You create such magic with those Pion papers.....everything you create is exquisitely breathtaking!!!!!

Kjellaug sa...

Sart og nydelig kort Marianne. Ønsker deg en fin helg.

Helga sa...

Really wonderful romantic card - fantastic made !!!
Greetings from Austria
Helga

Anne-Eddie sa...

Nydelig telyskort med et vakkert papir!! Liker det godt jeg og... Klem fra Anne-Eddie ;D

adablog14 sa...

Ciao Marianne...
ma quanto sei brava!!!. Questo progetto e' molto articolato e ha una composizione carte e abbellimenti che e' incredibile...
a presto Ada

Thea sa...

Beautiful Marianne, this little present is always nice to give away.

Hugs Thea

Frk. Bogstad sa...

Eg er stum av begeistring ♥ :)

❤ Kaia sa...

Det er ikke vanskelig å se at du liker de ja... *LOL*
Nydelig laget Marianne, med akurat passe pynt, sånn at det flotte arket kommer frem...
Håper å få mine papirer i posten snart og..... vente, vente, vente, det vett vi alt om...
Jeg likte fjorårets julekolleksjon også jeg, men det er alltid sånn, den siste blir favoritten...

Ha en fin lørdag
Klem fra Kaia

Grenouille Greetings sa...

Wow! this is sooooo pretty! Hugs, Lesley

Synnøve sa...

Noe så vakkert, Marianne:)
klem