mandag 17. september 2012

Sommerkonkurranse - CopicMarkerNorge

Jeg hadde ikke trodd jeg skulle komme gjennom nåløyet denne gangen i sommerkonkurransen hos CopicMarkerNorge, men jammen sto navnet mitt på lista over de som gikk videre. Jippiiii. Og da var tiden inne for å gjøre noe jeg aldri har gjort før! Selvlaget bakgrunn med Copics lyder oppgaven. Hjelpes! Jeg har fargelagt så blekket spruta, og det ble til slutt et julekort med motiv fra Mo Manning, og selvlaget bakgrunn. Alt fargelagt med Copics selvfølgelig.
 
Kortet mitt er laget med store Spellbinder dies i forskjellige størrelser, og har tre sider som kan svinges ut. Papirene jeg har brukt er fra Papirdesign og Maja Design.
 

Bakgrunnen jeg har laget er en vinterhimmel, snølandskap, en vei og en skigard. Til slutt har jeg lagt på litt popup snø, og puffet dem opp med varmepistol.
Her er fargene jeg har brukt til motivet:
 
Himmel: B60 - 63 - 91 - 93 - 95 - 97
Snø: B93 - 91 - 01 - 00 - 000 - 0000 - Blender
Skigard: E44 - 43 - 42
Brune klær: E59 - 57 - 55 - 43 - 42
Grå klær: T7 - 5 - 3 - 1
Grønne klær: BG99 - 96 - 93 - 90
Nek: E37 - 34 - 31 - Y32 
 



 
Kortet har tre lag, motivet har jeg festet med 3D puter til det øverste laget.


 
Snøkrystallene er fra Marianne Design, og teksten er fra North Star Stamps.


 

22 kommentarer:

Eija sa...

Just a beautiful card :)

Nora sa...

Nydelig farget, Marianne!
Du er bare så flink, både å male motiv og lage så mange ulike kort. Lykke til videre i konkurransen!

Gro sa...

Ååå, den bakgrunnen var utrolig flott. Fikk en skikkelig følelse av god gammeldags julehygge. Litt sånn "Nå har vi vaske golvet..."
Lykke til videre i CMN sin sommerkonkuranse. Klem :o)

Lene sa...

Det var en vannvittig flott bakgrunn. Nydelig fargelagt.

Gro Tollaksen sa...

Nydeligt :)

Sissel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sissel sa...

Helt nydelig Marianne :)
Klem Sissel

Anonym sa...

Oh WOW Marianne this card is just lovely. The colours are just stunning. Hugs Sheila.x

laila bergetun sa...

adeles nydelig..... eg e en stor beundrer så du må ha masse lykke til videre.

Mojca sa...

Reallypretty. love this kind of cards. hugs! Mojca

Randi WS sa...

Wow wow WOW!! Nyyyydelig bakgrunn og herlig julekort - fikk jo nesten julestemning her jeg sitter!! Lykke til i konkurransen!

Klemmer, Randi WS ;)

Marthe sa...

WOW tror dette må være det fineste hjemmelagde kortet jeg noen gang har sett! Masse lykke til videre!

❤ Kaia sa...

Vannvittig flott Marianne.
Jeg krysser fingrene for at du går videre ......

Klem fra Kaia

Maya sa...

Dette er rett å slett bare så vakkert!
Kjenner frosten bite i kinna, hører bjellene klinger og kjenner lukta av granbar og nysnø!
God gammeldags julestemning, i hver millimeter!!
Du er helt rå med tusjer, damen :)
Lykke til ♥
Klemmer fra Maya

Gunn (Merete) sa...

Jeg tror du klarer det meste, av og til lurer jeg virkelig på hva du er laget av...
Dette var ett utrolig vakkert julekort og ja, det er så man lengter til julen.
Bakgrunnen er nydelig og passer perfekt til motivet.
Tusen takk for at du deltar i CMN sin sommerutfordring og lykke til videre.
Klem Gunn :)

annes paperfun sa...

Guriland så vakkert, Marianne!
Nydelig bakgrunn!!
Fikk skikkelig vinterfølelse.
Ha en herlig dag!
Klem, Anne

Jill sa...

Dette var rålekkert Marianne!
Fantastisk stemningsfull bakgrunn og herlige farger og i tillegg et fantastisk vakkert design på kortet
Lykke til videre i vår sommerutfordring!
Klemmer fra CMN-Jill

Kjersti sa...

For et utrolig lekkert kort Marianne! Nydelig fargelagt og ikke minst tegnet - og for en fantastisk vinterhimmel du har fått til!
Lykke til da!
Klem fra Kjersti:)

Kaoskontroll sa...

For et fantastisk fint kort!! Kjempefin bakgrunn, veldig stemningsfult!! Fikk brått litt jule stemning :)

Scrappellen sa...

Hei vennen!:) Såå koselig "julemaleri"♥!!:) Likte såå godt denne bakgrunnen, og denne skigarden var såå vakkert laget, himmelen og sne er så jeg nesten kjenner kulden og frost her nede i varmen!;))♥. Jeg ønsker deg såå lykke til videre, og krysser fingre og tær for deg i finalene, for jeg er sikker på at denne runden "er din"♥!:) Nå legger jeg inn en kopi av kommentarer jeg gir dere alle, men synes det er "fair" at jeg sier ifra til dere!;) Jeg sitter her i Tyrkia, med ferdig laget bakgrunn, og kort, men dessverre så er luftfuktigehten såå høy, at tusjene (2-3 av hovedfargene-brune) "blør", så etter gjentallige forsøk, og på leting etter en scrappebutikk for å kjøpe nye, må jeg gi meg her...og det er dri..surt!!:( Men, dette er jo en hobby som skal gi glede, og ikke masse frustrasjon, hehe!;) Gleder meg kjempe til å følge med videre her, uansett♥! Jeg er jo overhappy for at kortet mitt ble publisert i Pion Design bloggen jeg da♥♥!!:) Såå, oppi all frustrasjon, er jeg så stolt som jeg kan være innen denne "galskapen", hihi!:) Go'klem, Ellen

Scrappellen sa...

glemte å si, dette motivet her har jeg med meg nedover, og skvatt litt da jeg så kortet ditt, for jeg har ikke sett det på nnoe kort tidligere, men det er så herlig og stemningsfylt, synes jeg♥!:)

Tove sa...

Noe så nydelig Marianne:) Den vinterhimmelen din var bare helt fantastisk..hele motivet er lekkert altså..men den himmelen likte jeg spesielt godt. Utrolig godt jobbet. Masse lykke til videre. Klem:)