søndag 2. september 2012

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Søndag betyr en ny utfordring hos Sketchy Colors, og denne gangen er det Lena Katrine som har laget en flott skisse for oss. Vi har en ny sponsor å by på, og i hele september er det Korthobby som sponser lekker metallpynt i premie.

Det blir et julekort fra meg i dag også, og denne gangen har jeg tatt frem et fjorårets nydelige Bildmålerna stempler. Momosa lights tha way heter dette motivet, og det ligger høyt oppe på favorittlista mi. Jeg har fargelagt med Distress Markers, papirene fant jeg i restehaugen, og blomstene har jeg heklet selv.



12 kommentarer:

Jacqui's little piece of England sa...

This is gorgeous Marianne, love the way you've coloured her

jacqui x

Anonym sa...

Oh WOW Marianne this is just lovely. Such gorgeous colours.
Hugs Sheila.x

Riet sa...

So wonderful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

adablog14 sa...

Ciao Marianne...
La tua "Jul card" e' molto bella nella forma particolare.Mi piacciono le carte e gli elementi in metallo (sono andata a vedere i prodotti della vendita on line e sono interessanti).
soon Ada

Marlies sa...

A beautiful, elegant Christmas card with an adorable image! hugs, Marlies

Mojca sa...

Waw this is beautiful Marianne. Love the image and the little flowers. Hugs! Mojca

Unknown sa...

beautiful card love the subtle colours beautiful work hugs sassyxx

❤ Kaia sa...

Nydelig Marianne...
Som vanlig.....

Jeg sliter fremdeles med digitrykk og promarkere.
Enda de tørker i evigheter før jeg bruker de.
Får gå inn på printeren å se om jeg kan forrandre litt på blekkmengden der. Mac'en har ikke samme utskriftsoppsett som windows, og da får jeg ikke valgt "andre papirtyper" osv.......

Ha en flott søndag videre...

Klem fra Kaia

Anne sa...

Nyydelig kort. :)
Så lekkert med de heklede blomstene, og flott form på siden der.

Klem, Anne.

Kjersti Gabrielsen sa...

Vakkert x3, Marianne. Flott sammensettning av møsterark. Og nydelig fargelagt.

Gleder meg til å se mere ifra deg.

(hva heter kantpuncheren du har brukt, veldig fin effekt)

Scrappellen sa...

For ett herlig julekort, vennen!! Nydelig motiv og papir<3!!:) Og selvfølgelig den flotte fargeleggingen :) dette motivet her skal få et nytt og bedre liv hos meg fra nå!;))
Go,klem, Ellen

Scrappellen sa...

For ett herlig julekort, vennen!! Nydelig motiv og papir<3!!:) Og selvfølgelig den flotte fargeleggingen :) dette motivet her skal få et nytt og bedre liv hos meg fra nå!;))
Go,klem, Ellen