søndag 9. september 2012

Sketchy Colors -Fargeutfordring

Denne søndagen er vi klar med en fargeutfordring hos Sketchy Colors, og om du deltar med fargene Turkis/Brun/Hvit har du muligheten til å vinne lekker metallpynt fra vår flotte sponsor Korthobby.

Jeg har lekt litt med Glimmermist igjen, og denne gangen har jeg laget en fyrstikkeske, satt sammen av fire små esker. Metallpynt er lekkert på denne typen prosjekter, og all metallpynt jeg har brukt her er fra Korthobby.
Min stoooore Glimmermist inspirasjon Finnabair finner du her.

Denne gangen kan jeg by på før/etter bilder, og her er prosjektet mitt før jeg har gått babanas med Glimmermist:)


 Her er fyrstikkesken ferdig.



6 kommentarer:

Jacqui's little piece of England sa...

This is lovely Marianne great idea

jacqui x

Anonym sa...

Marianne you are so clever and talented. I just love these colours and how you have put everything together.Really beautiful. Hugs Sheila.x

Anne sa...

Så lekkert og stilig! Digger perledetaljene og mixen av tøft og vakkert. Flotte farger. :)

Klem, Anne.

❤ Kaia sa...

Knallflott Marianne..
Hvilke glimmerfarger bruker du ????

Fantastisk flott oppsett....

Klem fra Kaia

Mojca sa...

Waaaaaaaw the colours are just gorgeous and the embellishment just perfect. Hugs! Mojca

Scrappellen sa...

Fantastisk..kreativ og tøft!!
Nydelig pynting, og som alltid så samstemt og flott gjennomført på alle måter♥!!:)

Må visst finne frem sprayene min..frem fra glemselen!;))
Håper dagen din blir fin og koselig!:)
Klem, Ellen