torsdag 27. september 2012

Sjokoladeeske med Bildmålarna.

Denne sjokoladeesken laget jeg for en stund siden, men jeg tror jammen jeg har glemt å legge den ut her i bloggen min. Både papirer og motiv er fra Bildmålarna, og det var kjærlighet ved første blikk da jeg så dette motivet:) Det heter Christmas Letter, og det er bare såååå fiiiint! Her har jeg fargelagt med Distress Marker. Jeg har brukt papirer fra Bildmålernas julekolleksjon Frosty Christmas, og papirene jeg har brukt til esken min heter Blue Christmas og Mr. Snowman. Inni esken har jeg lagt med en koselig tag fra arket Cut out, og stemplet på en juletekst fra Kort & Godt.





17 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig eske i herlige farger og motivet er jo bare så søtt.

Klem Heidi:)

Lillians Blogg sa...

Nydelig Marianne :)

Unknown sa...

superb...stunning card ...sorry comments have been few havent been too good....but loving this card so beautiful and cute hugs sassyxxxx

Mojca sa...

Oh really really gorgeous box Marianne. Such a sweet and beautifully colored image. Hugs! Mojca

Jacqui's little piece of England sa...

This is absolutely delightful Marianne love your colouring

jacqui x

Therese sa...

Nydelig eske med like nydelig motiv! Flott fargelagt...hvordan er disse tusjene å fargelegge med? Er det a la promarkers/copics? :)

❤ Kaia sa...

NYDELIG Marianne...

Klem fra Kaia

Susanne sa...

Stämpeln är verkligen supersöt och din ask utstrålar en härlig touch av milda färger, glitter och fina dekorationer... Ha en fin dag! Kramizar Susanne

Helga sa...

Really wonderful adorable gift-box. You colored it so sweet. I think the receiver will be happy with it!
Hugs
Helga from Austria

Gro Tollaksen sa...

Nydeligt malt!
Kjempe fint.

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Christina C. sa...

OMG, Marianne, I am soooooo in love with this gorgeous project....absolutely phenomenal!!!!
You are such a bundle of talent...I am in awe!!!!! A breathtaking work of art!

Kristina sa...

Nydelig sjokoladeeske, heldig er den som får den :)

Ida sa...

Nydelig og gjennomført eske!:))
Skjønner godt at du falt for dette motivet, det var virkelig nydelig!:))
Ida

Anonym sa...

Gorgeous Gorgeous Gorgeous Marianne. Hugs Sheila.x

OK sa...

КАКАЯ ПРЕЛЕСТЬ!!! Как сильно я хочу такую картинку-штампик!

OK sa...

БРАВО!