lørdag 22. september 2012

Glimmermist julekort - Pion Design


Jeg har laget et lyst julekort, hvor jeg har lekt meg masse med Glimmermist. Motivet er hentet fra Pion Designs vintageark Fairytale of winter – Fromgrandma`s attic. Papirene jeg har brukt er fra kolleksjonen Silent Night og de heter Snowflakes – 6*6, Guardian angels og Collage. Jeg har rufset til alle kantene, og svertet med Distress. Blomstene har jeg stanset ut og laget selv, og jeg har pyntet med die cuts snøkrystaller og kristtorn grener, blonde, knapper og metallpynt. Til slutt har jeg sprayet med Glimmermist i flere fargenyanser.



Til innsiden av kortet har jeg brukt papiret Snowflakes i stort format, og rammet inn en koselig juletekst fra Kort & Godt.



15 kommentarer:

Anonym sa...

As always Marianne just beautiful.Hugs Sheila.x

Marlies sa...

A beautiful, elegant Christmas card! I love the flower arrangement! hugs, Marlies

Astrid sa...

OMG Marianne, this card is absolutely stunning, love the soft tones, beautiful papers !!

hugs Astrid

Gro Tollaksen sa...

Aldeles nydeligt!

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

Marthe sa...

Helt fantastisk hva du kalarer å trylle frem!! Aldeles nydelig kort!!!

Elfi sa...

You are playing so wonderfull with the glimmermist. This is an inspiration for me, I will try it!
Hugs Elfi

Lillians Blogg sa...

Nydelig Marianne.

Mojca sa...

Waaaaaaaaaaaaaaw just love your card Marianne. Beautiful embellishment. Hugs! Mojca

Christina C. sa...

Such a beautiful and elegant creation, Marianne!!!! Love it!

❤ Kaia sa...

Lekkert Marianne..
Hvilke farger er det du bruker i glimmermist, de er sååå lekre.
Jeg har noen selv, men jeg tror de er litt mørke....

Klem fra Kaia

Crissy Armstrong sa...

Wow, this is a stunner. Beautiful work!!

Anne Lill sa...

Nydelig!!!

Unknown sa...

Så fantasiskt vackert. Som en ljuv juldröm i rosa!

Kram,
Sandy

Christina C. sa...

Absolutely breathtaking, Marianne!!! A truly beautiful and elegant work of art!