lørdag 15. september 2012

Gaveeske - Pion Design


I dag har jeg en helt spesiell eske å vise frem, med tre små hyller inni. Denne kan du fylle med karameller og sjokolade, eller med blonder og blomster og du vil gi den til en scrappevenn:) Esken er 4 ½” høy, og en flott tutorial til denne esken fant jeg her i Norma`s flotte blogg.
Jeg har brukt papirer fra Pion designs kolleksjon Silent night. De vakre englebildene fra arket Collage, og til toppen av esken har jeg brukt et bilde fra det samme papiret i 6*6”. De andre papirene jeg har brukt er Winter og den blå baksiden av Borders.
Esken holdes lukket av et silkebånd.
 



 

11 kommentarer:

Elly sa...

Such a beautiful box Marianne!!!

adablog14 sa...

Ciao Marianne...
La tua scatola e' meravigliosa e lavorata con molta cura. Forse lunedi' ricevero' le carte della nuova collezione "Silent Night".
a presto Ada

Marthe sa...

Åhhh så nydelig! Nok en fantastisk kreasjon fra deg!
Ha ei fortsatt fin helg!

❤ Kaia sa...

Fantastisk !!!!!
Noe så lekkert Marianne.....
Det er det jeg sier: du og saks, papir og lim = dynamitt.
HA en super lørdag...

Klem fra Kaia

Ida sa...

Nei, gurimalla da! Dette var jo et fantastisk prosjekt!:))
Nydelig dekorert, med flotte papirer og motiv.
God helg!:))
Ida

Love crafts forever sa...

Stunning!!!!
Hugs Nataliya

Mojca sa...

Oh I've done this box once. It really taks a lot of time to put it together, but it's really worth it at the end. Love the soft colours. Hugs! mojca

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Stunningly beautiful Marianne,simply perfect. Hugs Sheila.x

Anonym sa...

Er på bloggen din hver dag og tenker: Hvordan skal du klare å toppe dette i morgen. Og jammen klarer du det dag etter dag. DU ER EN ENORM INSPIRASJON! NYDELIG NYDELIG NYDELIG! Hilsen Siv Eilertsen

Kjersti sa...

For en nydelig eske Marianne! Tusen takk for at du deler med oss - denne må nok prøves:)
God søndag!
Klem fra Kjersti:)