tirsdag 13. desember 2011

Veggdekorasjon - Pion Design

I dag har jeg laget en veggdekorasjon til jul. Jeg har brukt de blågrå ”Minnenas Atelje” mini papirene, fra Pion Design. De småstilte mønstrene passer så fint på småprosjekter synes jeg. Vintage bildene har jeg hentet fra Pions klippeark ”Vinterenglar – Från mormors vind”.
Hjertene har jeg stanset ut og embosset med Spellbinder dies, og som ramme rundt bilder og mønsterark har jeg sydd og heklet for hånd. De tre hjertene har jeg montert til et silkebånd, og jeg har pyntet med sløyfer, charms, granbar, roser og glitter.





7 kommentarer:

Mieke'S sa...

BEAUTIFUL!!!
Greetings Mieke'S

Gro sa...

Noe så nydelig, Marianne! For en jobb du har hatt med disse, den syinga og heklinga rundt motivet har jeg prøvd en gang, er slett ikke sikker på om jeg gidder å gjøre det igjen... Og her kommer du med tre stykker! Flink er du!

Nena's Crafts sa...

Gorgeous Marianne
Love it
Nena

Elly sa...

This is sooooo beautiful Marianne!!lOVE IT!!

Jorunn sa...

Wooow! Denne var aldeles nydelig! Perfekt matchende farger og heklekanten gjør det hele helt perfekt :)

Riet sa...

This is so wonderful Marianne.

Hugs Riet.xx

Anne-Eddie sa...

Denne var nydelig!
Masse arbeid med sying og hekling, men for et resultat!
Klem fra Anne-Eddie :)