lørdag 17. september 2011

Bursdagsbok - Pion Design

Jeg har laget en bursdagsbok for Pion Design. Hvem trenger vel ikke en sånn? Kjempefin å ha selv, og en flott presang å gi bort. Dette vintagebildet fra arket ”Hjertelig gratulation – Från mormors vind” passer perfekt til en bursdagsbok. Papirene jeg har brukt er ”Ros” og ”Rosenhav” fra kolleksjonen ”Minnenas Atelje”.


Inni boken har hver måned fått et lite vers rammet inn med papirer fra ”Minnenas Atelje”. Versene har jeg skrevet ut selv med samme font, for å få en fin helhet.
Swirlestempelet jeg har brukt sånn cirka overalt, er mitt favorittstempel fra Stempelglede:)







14 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwww hvor er det bare smukt, vil med det hele.

knussss

Lenie Hempen sa...

Wat is dit prachtig Marianne.
Echt schitterend mooi gemaakt.
Heb verder een fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Anne sa...

For et nyydelig stykke arbeid! Så lekkert gjennomført, og jeg elsker bruken av swirlstemplet, det binder det hele så fint sammen. :)

Mieke'S sa...

Heel mooi, ook de kleuren.
Fijn weekend
Groetjes Mieke'S

Anonym sa...

Helt målløs her....wow!!!
Så gjennomført og lekkert, for en flott gave :)
Ha en fin lørdag:)
Klem Lill

Scrappellen sa...

ooii..såå lekker og flott ide da!!:) Hvor du får alle disse unike og herlige kreasjonene fra må gudene vite, men jeg suger alt til ,meg!:)).
Dette er jo en utmerket gave, til den som har alt!;)
Klem

Linda sa...

Har ikkje noko anna å sei en at den var bare sååå utrulig lekker.
Ønsker deg ei fortsatt flott helg. Klem Linda :)

Anna sa...

Vilken fantastiskt fin bok!!
Du gör så himla fina saker :)
Kram

Anne-Eddie sa...

Knallfin bok!
Slik har jeg lyst å prøve meg på også...
Klem fra Anne-Eddie

Helga sa...

A wonderful Birthday-Book ! Very precious
Greetings from Austria
Helga

Veronique sa...

WOW!!!!! Kjempe lekkert :)

Christina C. sa...

This is such an amazing project, Marianne! Absolutely phenomenal ...stunning work!

Miranda Slagboom-de Groot sa...

wow this looks so amazing.
hugs miranda

PoissenEyve sa...

heisann....
eg falt totalt for den utrolig fine burdsdagsboka du hadde laget, og lurte på om det va noken mulighet for at deg kunne få kjøpt en slik av deg...
håper ikkje du synes eg er frekk som spør :D

mvh
marit

maritotn@online.no