mandag 1. august 2011

To julekort på kraftkartong

I 30 varmegrader er det godt å kjøle seg ned med litt julekort:)
Til begge kortene har jeg brukt motiv fra Sugar Nellie, fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong.

Til dette første kortet er motivet fra Sugar Nellies aller nyeste søtnoser, og det er jo egentlig ikke noe julemotiv. Men jeg bestemmer over mine kort, og vips så var dette sjarmtrollet blitt til ei julejente gitt, hihi.
Jeg har brukt papirer fra 3ndy papir og Maja Design.(...hmm, Maja Designs sommerkolleksjon er vel strengt tatt ikke jul de heller.* fnis*) Blomster dies fra Marianne Design, swirle dies fra Magnolia, MS puncher, og tekst fra Panduro. Båndet er faktisk et papirgavebånd fra Nille. Jeg synes de er fine og bruke, og finnes i flere farger.







 Til dette kortet har jeg brukt papirer fra 3ndy Papir, litt Inkido og litt "vet ikke". Håndsøm rundt motivet, snøkrystaller fra Martha Stewart, og teksten har jeg klippet ut av et juleark fra Maja Design.


11 kommentarer:

Anne Bente sa...

Åh.... noget så utrolig smuk-

rigtig god sommer

klemmm

Henrikke sa...

Det er så utrolig lekker fargelegging Marianne!! :) Kjempe lekkert!! Ha en fin dag :) Klem fra Henrikke

Riet sa...

So wonderful cards ,I love the images and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Fantastiske kort, som alltid. Klem

Lene sa...

Så stilig å fargelegge på kraftkartong!!! Lekre kort Marianne!

Helga sa...

The image from this little Girl is so cute - you have it perfekt colored !!!
hugs
Helga
helgaskartentraum.blogspot.com

Beatemor sa...

Enda flere julekort fra deg ja. Du kommer til å være veldig godt forberedt til desember:-) Kortene var nydelige. Likte spesielt detaljene på kortet med jenta på! Ha en fin dag. Klem

Sol-Britt sa...

Dejlig julekort du har lavet de erså fine.

Christina C. sa...

Your Christmas cards are priceless! Such gorgeous images, colored to perfection.

Pet73 sa...

These are gorgeous! So beautifully done!

Cornelia sa...

Otroligt skickligt färglagt!

Vilka fina kort du gör!