søndag 7. august 2011

Ferien over hos Sketchy Colors - ny utfordring.

Sketchy Colors åpner dørene igjen etter sommerferien, og vi er klar med en ny utfordring. Første ut etter ferien er en fargekombinasjon, og fargene vi vil skal dominere kortet denne gangen er:
ROSA / HVIT / GULL

Til mitt kort har jeg brukt et av Sugar Nellies nye sjarmtroll, og jeg har fargelagt med Prisma Colors.
Til bakgrunnen har jeg brukt en embossingfolder fra CB, og papir fra Magnolia. Jeg har også brukt en blondeserviett, organzabånd med gullkant, MS punch, og en sommerfugl dies fra Cherry Lynn. Teksten er fra Storyteller, og rosene har jeg snurret sammen selv, og limt en perle i midten.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Vidunderlig flott kort, elsker fargene og blomstene dine er nydelige :)
Sukk!!!
Ha en skjønn søndag, Marianne :)
Her skal vi se på hybel til eldstegutten som skal ut av redet, for å begynne på vgs. Blir mange rare dager før man venner seg med det...
Kleeem :)

Marianne Vik Design sa...

Nydelig kort som alltid fra deg :o) Lykket til i utfordringen, og ha en fin kommende uke!

Lenie Hempen sa...

Hoi Marianne

Wat een lief kaartje.
Lief van kleur.
Super lief gemaakt.
Een fijne zondag verder.


Gr Leny Hempen

Ana Márquez sa...

What a sweet little girl :-) I love violet colour.

Riet sa...

What a gorgeous card Marianne.

Hugs Riet.xx

panda backpacks sa...

Gorgeous work. You are very talented as well as your post is very best for inspiration. I done same work with little bit differences. Your post is best for beginners.