søndag 5. desember 2010

Sketchy Colors - Fargeutfordring.

Husk å slappe av med litt kortkos i julestresset:)
Sketchy Colors er klar med en ny utfordring til dere i dag, og fargene vil vil se mest av på kortene denne gangen er BRUN og KREM.
Vår desember sponsor er 3ndy Papir, så her vanker det flotte premier i hele desember!

Mitt DT-kort denne gangen laget jag allerede i høst når jeg kooooste meg på besøk hos min gode snille venn Jannhild.
Jannhild laget i stand et utfordringkit til meg, og det var ikke lite lekkerheter hun plukket ut, som jeg skulle få plass til på kortet mitt:)
Tusen takk vennen, jeg storkoste meg med å lage dette korte!.
Nydelige papirer fra Maja Design, og Ladybug and Friends fikk jeg å leke med. Blonder og bånd, blondeserviett, roser, charms, perler og en lekker metallramme. En snøkrystall punch skulle også brukes(...er den ikke fin?), og et papir med tekst på, som jeg sleit med å plassere, før jeg fant ut at jeg kunne rulle dem sammen og lime dem sammen med rosene.
Sånn ble kortet mitt til slutt:)



Husk også at jeg har en utfordring gående hos StampARTic. Det er tid for å kåre "ÅRETS KORT", så hiv dere med!!!

Ønsker der alle sammen en fin og koselig adventsøndag:)

8 kommentarer:

Guri sa...

Nyyydelig :)

❤ Kaia sa...

Nydelig kort, kjempeflott pyntet.
Klem fra Kaia

Riet sa...

So beautiful Marianne,I love the image and your papers.
So gorgeous details.

Hugs Riet.x

bossanova sa...

I love this project!

Karin M. sa...

wunderschöööön....
LG:Karin

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig flott og lekkert julekort, Marianne! :) Satser på at du koser deg mye med kortlaging nå i adventstida! Klem, Hege

Janniche Drivdal Eriksen sa...

kjempeflott!
likte veldig den metallrammen:)
klem

Turid sa...

Lekkert kort igjen! Ville bare takke for oppskriften til brettekortet som var lagt ut på stampARTic! Skikkelig morro å lage!
Hilsen Turid